Izdelava in postavitev nove spletne trgovine naj bo prilagojena kupcem

Uspešna prodaja z izdelavo in postavitvijo nove spletne trgovine

 

postavitev spletne trgovineSpletna trgovina je nepogrešljiva, zato se vse več podjetij odloča za izdelavo spletne trgovine. Izdelava je dober način, da približamo izdelke že obstoječim in novim strankam. Pri oblikovanju in izdelavi spletne trgovine se moramo zavedati, da je postavitev spletne trgovine namenjena uporabnikom in da predstavlja prvi stik kupca s podjetjem. Zasnova in oblika morata biti čim bolj prilagojeni strankam, saj bomo le tako zagotovili dobro uporabniško izkušnjo v novi spletni trgovini. Izdelava ponuja mnogo prednosti, kot je nakup iz naslonjača, preprostejša komunikacija in podpora, hiter dostop do informacij ter povezave do družabnih omrežij. Pri izdelavi spletne trgovine moramo vedeti, kako kupci razmišljajo, kaj jih pritegne, in kaj odvrne od nakupa. Uspešna spletna trgovina pomaga kupcem najti popoln izdelek, nam pa omogoči vzpostavitev medsebojnega zaupanja.

 

Kaj potrebuje spletna trgovina in zakaj je pravilna izdelava pomembna?

 

Mnogi menijo, da je vse, kar morajo storiti, objava spletne trgovine. Izdelava je dosti bolj kompleksna, kot le objava predpripravljene (template) trgovine. Da bi bila prodaja uspešna, mora postavitev spletne trgovine zajemati:

 

  • Kontaktne podatke

Potencialni kupci se bodo bolje počutili, če bodo kontaktne informacije vidne, saj to pomeni, da smo jim vedno na voljo. Prav tako bodo bolj motivirani, da pošljejo povpraševanja ali vprašanja o izdelkih.

 

  • Mnenja in ocene kupcev

Mnenja strank so izjemno pomembna v novi spletni trgovini. Izdelava naj bo prilagojena tako, da bodo lahko kupci brez težav napisali mnenje o izdelku. To nam bo pomagalo pri pridobitvi novih kupcev, ki bi brez pozitivnih mnenj ali dodanih slik le razmišljali o nakupu.

 

  • Vsebina

Vsebina je ravno tako pomembna kot izdelki spletne trgovine. Izdelava trgovine je prvi korak k uspešni prodaji, dobre vsebine so drugi. Vsebine zajemajo vse, kar vidimo, lahko pa jih pripravimo še v obliki bloga, kjer podrobneje opišemo izdelke ali proces izdelave, dajemo nasvete itd. Pri pripravi vsebin imejmo v mislih, da kupci potrebujejo čim več informacij, ki bi jim poenostavile nakup.

 

  • Kakovostne fotografije in podrobni opisi izdelkov

Kolikokrat ste že zapustili spletno trgovino, ker ni imela kakovostnih fotografij izdelkov, detajlov ali zaradi slabih opisov, ki niso vsebovali dovolj podatkov? Kupci preko spleta ne morejo potipati materialov ali si pobližje ogledati izdelka, zato ga moramo ustrezno predstaviti in prikazati mi. S pomočjo kakovostnih slik detajlov si bodo lažje predstavljali material in detajle, dobri opisi pa bodo poskrbeli, da bodo vsi dvomi izginili.

 

Izdelava spletne trgovine je tehnično precej zahtevnejša kot izdelava spletne strani, saj je trgovina veliko bolj dejavna in za dobro delovanje potrebuje več vloženega časa ter truda. Da bi se uvrstile med najboljše, morajo biti spletne trgovine pravilno zasnovane, optimizirane in imeti dobro marketinško strategijo. Si želite spletne trgovine? Izdelava spletne trgovine zahteva precej znanja in z veseljem vam pri izdelavi pomagamo mi! Pokličite nas in naši strokovnjaki vam bodo svetovali, kako najbolje izboljšati prodajo vaših izdelkov.

 

 

Morda ti bo všeč tudi...